luni, 28 septembrie 2009

SUA: 500 de dolari amendă dacă miroşi urât în autobuz




Primăria oraşului Honolulu, capitala statului american Hawaii, va lua o măsură drastică pentru a-i împiedica pe cetăţenii care folosesc transportul public să se urce nespălaţi în maşini. Mai concret, cine se urcă în autobuz şi deranjează simţul olfactiv al celorlalţi călători riscă o amendă de 500 de dolari sau 6 luni de închisoare.

Autorităţile au luat această măsură după ce mai multe sute de călători s-au plâns că nu pot folosi serviciul public de transport din cauza mirosului unora dintre pasageri. Cum veniturile au început să scadă, primăria a trecut direct la contraatac.

Legea este destul de clară şi nu lasă loc de interpretări: „orice miros neplăcut provenind de la corpul călătorului, al hainelor, bagajelor sau chiar al animalelor de companie pe care le transportă se pedepseşte cu amendă de 500 de dolari”.

Uniunea pentru Drepturi Civile din Hawaii consideră că măsura luată de autorităţi este ilegală şi discriminatorie, întrucât lasă la libera latitudine a controlorilor cine încalcă legea, neexistând criterii clare de stabilire a mirosului plăcut sau neplăcut pe care îl emană călătorii.

SURSA: Liberation

*************************************************************************************


Ei ce ati zice daca s-ar aplica si la noi?Nu ar fi minunat?Ori dau firmele de transport in comun faliment?Nu ar mai fi nici aglomeratie, ar creste consumul de sapun, apometrele ar zbarnaii.Intr-o statistica viitoare nu am mai fi pe ultimul loc la consumul de sapun si pasta de dinti din Europa.Nu stiu cum este in alte parti, dar in Braila stiu sigur ca actualul primar, Simionescu, a acordat tuturor pensionarilor abonamente gratuite pe mijloacele de transport in comun.Si cum tranvaiul ori autobuzul vine in Paste-n Craciun, inchipuiti-va cati pensionari sunt in acele mijloace de transport. Cand urc intr-unul ma simt imbatranit, plus ca mai ai si mireasma imbietoare de multime.Cam atat am avut de zis.Va las acum sa va da-ti si voi cu parerea! :P

Un comentariu:

  1. Îmi cer scuze că vă deranjez, dar aş vrea să vă semnalez o problemă. Am descoperit că urmăriţi un blog - al lui Dee Dee - numai că această personaă fură texte de pe blogurile mele. TEXTELE, ÎN MAREA LOR MAJORITATE, ÎMI APARŢIN, fără ca respectiva să menţioneze numele autorului şi fără să pună link către mine. Am menţionat pe blog că niciun text nu poate fi preluat fără acordul meu scris...

    O zi bună, evitaţi blogul respectiv, fiindcă este vorba despre furturi ordinare... Adresa blogului DEE DEE este - http://vertijdegânduri.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere