joi, 24 septembrie 2009

Moldova este o republică bananieră.

De două săptămâni fac promoţie la un odorizant de wc in supermarketul Kaufland-Galaţi.Stând şase ore pe zi, de joi până duminică, tot observ cum carucioarele cu produse roiesc pe langa mine şi bineînţeles că mai trag cu ochiul să vad pe ce produse mai aruncă românul nostru leii grei. Tot trecând vremea am observat că din toate fructele pămâtului gălăţenii preferă bananele.
Că au ori n-au bani, ei de banane nu se lipsesc, două din trei cărucioare au în ele măcar o pungă cu exoticul fruct.Şi stau ca prostul şi mă-ntreb : - Cum dracu' de nu mai consumă ăştia si altceva???! -Or sta prost cu dantura?-Nu, nu că majoritatea îs tineri.-Au fantezii cu banane?
Cu toate ca s-a asternut toamna si odata cu ea s-au copt strugurii, iar gutuile s-au lepadat de puf, ei... nu dom'le banane si iar banane.Si de ce sa te mai miri, cand suntem inconjurati de urangutani, cu cefe de melteni, si fufe.Acum imi explic cata dreptate are Darwin.Ne tragem din maimute si avem in instrinct sa consumam banane in exces chiar daca am plecat de mult din zona cu clima tropicala! :)))
Voi ce credeţi?


5 comentarii:

  1. Interesant blog...iar parerea mea despre banane ar fi ca sunt foarte bune...,erau niste versuri,banana nu ingrasa,banana nu slabeste,banana afrikana in gura se topeste.Bafta cu blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa mori tu ca ai si blog acuma .. esti ff tare frate ;).... ce sa zic keep up the good work :P

    RăspundețiȘtergere
  3. prea tare frate ... bravo, bun articolu'
    Și ce vrei frate dacă asta n-am avut pe vremea lu' Ceașcă?
    Ăștia de cum asta ne dă: banana, și noi o luăm cu plăcere, chiar de mai multe ori pe zi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ce vrei buey daca-s bune:d...s-a ternat q u ai blog...bv, succes !!! la cat mai multe postari...:P

    RăspundețiȘtergere