sâmbătă, 12 septembrie 2009

Ce mai seara...


Eram intr-o noapte de sambata spre duminica la discoteca "Calipso" din comuna invecinata, Gemenele, eu provenind din Scortaru-Nou. Cum intri in cladire, mai mergi vreo 2 m, ai in stanga ta o alta usa prin care ajungi intr-o curte interioara, la capatul careia este amplasat un WC. Toate erau bune si frumoase pana cand, din cauza berii, am iesit in curtea cu pricina. Dupa satisfacerea nevoilor fiziologice, nu va ganditi la masturbare, m-am intors, dar mi-a venit in cap sa sun o persoana foarte draga mie.Am stat cu ea la telefon cred ca vreo jumatate de ora. Cand am terminat conversatia, am reintrat in discoteca, dar spre marea mea uimire locul era aproape parasit.Cu greu am reusit sa ies din cladire pe usa care da in ulita, si asta pentru ca cei de la paza au inchis si gratiile, mi-am cautat prietenii si consatenii cu care venisem. Culmea... ei ma cautau pe mine de mai bine de jumatate de ora. Cand am ajuns la masina, căăă ... da acum ne ducem cu masini la discoteci nu cu biciclete sau caruti cum isi imagineaza cei "cilivizati" din orase, i-am intrebat sec : -Bai, s-au batut careva? La care astia ... -Asta cred ca glumeste!!!Ne-am urcat in masini si dusi am fost. Ce se intamplase, defapt s-au incaierat taranii intre ei, dar provenind din sate diferite.Cei cu care am venit, la primul "falfait" de sticla in aer, au parasit locatia, patiti fiind. Era ceva de nedescris: tipete in intuneric, sticle sparte, scanduri rupte din garduri, masini plecand in tromba, nori grei de praf.M-am trezit parca in alta lume decat cea in care venisem.Acum, glumind, fac o paralela cu ce s-a intamplat in "La tiganci".Si totusi nu ma pot opri din ras.Cei din mediul rural, traind in cercul lor stramt doar la asta se limiteaza cand se duc la distractie, bataie.Si eu tot de la sat sunt, dar prin "a merge la distractie" mai inteleg si altceva.Sansa imi surase si de data aceea.Baietii cu care fusei la discoteca, de Craciun, au incasat o mama de bataie sora cu moartea; masinile le-au fost avariate iar capetelete sparte, fetele umflate si urechile taiate. Ironia sortii face ca cei cu vestele, din discoteca,pe care scriea "PAZA" adunau sticlele goale de bere.Acolo parca nu exista Militie si totul pare desprins din westul salbatec al nord-americanilor. Abia astept sa merg si in viitor la discoteca. Care merge cu mine?

2 comentarii:

  1. p mn ma tine sa merg q u:p:D...cunosc ,,situtiunea,,satului Gemenele...DACA NU AI CU CINE FRATE...nu ai ...c drequ buey numai acolo poti sa t duci sa faci reclama lu' JBANTZ??!!...SA TRAIESTI FRATE!!!

    RăspundețiȘtergere